Generatoare de viaţă

Hello, astăzi am să vă prezint o viziune de-a mea, intitulată viaţa ca în buncăr. La ce mă refer? Este foarte simplu, cred că toată lumea s-a gândit la situaţia în care rămâi fără curent într-o casă pe pământ, gen vilă. Iar cum noi suntem tot mai dependenţi de tenologie si de curent, asta reprezintă o mare problemă.
Eu m-am gândit la nevoia esenţială de un generator care să facă faţă, nu la tot consumul electric necesar pentru funcţionarea casei în regim normal, ci la strictul necesar, la încărcarea telefonului, la menţinerea frigiderului până va fi remediata situaţia.
Sunt extrem de folositoare aceste generatoare, mai ales când eşti la limită cu bateria sau problema nu poate fi rezolvată într-un timp optim. Am analizat acest subiect şi am descoperit şi generatoare care nu fac zgomot. Cred că pentru majoritatea dintre noi, când aud cuvântul generator de curent ne imaginăm acel mecanism care scoate fum şi face zgomot. Ei bine tehnologia evoluează pe toate domeniile şi atunci când credeţi că le-aţi auzit pe toată, vă înşelaţi amarnic.
Aceste generatoare produc curent în condiţii optime şi poate fi găsit la un preţ acceptabil, pentru un consum relativ mic, dacă se intenţionează a se pune accent pe confort şi ultra all inclusiv, becuri aprinse mai tare ca în Las Vegas, muzică ca la concert, ventilatoare şi alte trăncăneli, preţul poate ajunge destul de departe din punctul meu de vedere, dar există variante.

Leave a Reply

