Oferta FARMEC

Hello sweet people,

Decurand, cand butonam Facebook-ul, am vazut un post care mi-a atras atentia. Era vorba de oferta “Miercurea ai din plin Farmec” de pe site-ul lor care oferea transport gratuit.

Eu pusesem ochii demult pe niste pliculete cu argila care nu aveau un pret nemaipomenit de mare, dar era transportul era cel care ma descuraja.

Asa ca am profitat din plin de aceasta oferta si nu am mai stat pe ganduri si an comandat “Pudra de argila pentru tratamente cosmetice” de la ASLAVITA.

Am cumparat de la farmacia verde cate un pliculet doua, dar cand am vazut ca de la 1.5 lei s-a facut 3 lei si un pc, am is ca am sa iau eu fraiele in maiani si am sa imi cumpar o cutie. Binenteles ca am luat o cutie ce are 10 pliculete la pretul de 12 lei. Oferta e oferta pana la capat.

Dintr-un pliculet imi fac o masca de 3-4 ori si ma simt excelent dupa, va recomand si voua daca aveti un ten gras sau incercati sa va albiti tenul. Efectul argilei da dovada de potential.

Hudson 100%

Am primit deasemenea in pachet si cateva monstre Gerovital H3 Evolution (crema anti-age +45) si de la ASLAVITAL 2 monstre de crema antirid (eye contour creem pentru ten sensibil).

Hudson 100%

Eu debea astept sa le incerc si le recomand tuturor.

Have fun!

Leave a Reply

