Lenor #Unstoppables

Hello,

Nu ştiu câţi dintre voi aţi auzit de platforma #Buzzaar, dar eu am zis să îmi încerc norocul şi aici.

14642311_1774650386117258_2161455305053165043_n

Astfel am participat la o campanie prezentată de aceştia, şi anume Lenor Unstoppables.

Am primit un produs Lenor Unstppbles albastru şi câteva monstre. Pe acestea le-am împărţit repede la prietenele mele, iar eu m-am pus pe testat. Bineînţeles că am pus cam un sfert din căpăcelul Lenor ca să văd ce îi poate capul şi rău am făcut.

Mirosea în toată casă când am dat să scot rufele, aproape ca n mai puteam să stau, asta denotă at de puternic este. Nu ştii până nu încerci. Hainele încă mai miros (By the way).

Este inovativ felul în care acesta se utilizează, nu am mai făcut aşa ceva de la pernuţele de Ariel încoace.

Este eficient şi bun, zic eu, mai ales că e ultima “fiţă” în ceea ce priveşte detergentul, iar eu pot să mă laud cu oportunitatea pe care mi-a oferit-o cei de la Buzzaar.

Eu recomand acest produs, sunt mulţumită şi aş vrea să ştiu dacă aţi încercat şi voi aşa ceva!

Leave a Reply

