Aducem traditia inapoi

Bună din nou,

Ştiaţi că există un site numit Covoare oltenesti, care aşa cum spune şi titlul, are o grămadă ce covoare şi covoraşe făcute manual. Ei bine, aşa este.

Având în vedere faptul că lumea s-a modernizat într-un ritm alarmant, iar lucrurile naţionale parcă nu mai au loc în casa noastră, e bine să întoarcem privirea către istorie şi să vedem cât de bogată este ţara noastră şi câte lucruri minunata se pot face aici. Este adevărat a războiul de ţesut şi lucrurile noţionale nu mai sunt promovate sau susţinute financiar, dar asta nu este o scuză să uităm de ele.

Astfel acest site promovează tradiţia şi întoarcerea în trecut. Puteţi vizita pagina lor de facebook accesând link-ul covoare traditionale.

Eu mi-aş dori un covoraş cu model floral, eventual crem pe care să îl pun la intrarea în cameră, s-ar asorta foarte bine cu câteva obiecte vintage pe care să p aranjez prin cameră, ca să dea acel ton de istorie. Sunt pasionată de lucrurile făcute în ţara mea, dar şi de cele care promovează tradiţia.

I-aş cumpăra şi colegei mele, deoarece doar noi ştim cum am învăţat istoria pentru Bacalaureat şi consider că merită o amintire din partea mea, pentru munca depusă şi pentru glumiţele pe care le făceam.

Leave a Reply

