Stickere, o nouă modă de promovare

Bună tuturor,

Revin cu o nouă prezentare pentru site-ul URBAN prinţ. Prima dată am recomandat câteva modele de cărţi de vizită şi beneficiile pe care acest site şi implicit această firmă le prezintă pentru clienţii lor.

Astfel astăzi am să vă prezint şi cealaltă latură şi anume cea legată de stickere. Da, ei fac şi astfel de lucruri. Dar de data asta nu mai avem modele întrucât clientul le personalizează el însuşi. Însă, oferta de modele inovatoare de stickere este larg extinsă în sensul că deşi modelul în oferim noi, aspectul lor este bine dezvoltat cu o gamă largă de idei ce vin din partea firmei. Astfel de la etichete cu background alb sau transparent, waterproof şi cu abraziv durabil sunt doar câteva din promisiunile lor.

Autocolant.png

Data trecută am vorbit de promovarea prin carte de vizită, de data asta putem promova firma/cabinetul de avocatură sau pur şi simplu un emoticon cu aceste etichete.

Care este folosinţă? Spre exemplu putem face etichete pe care să scriem ingrediente, şi să le le lipim borcanelor sau să scriem un an şi să lipim etichetele sticlelor de vin. Putem face un brand de etichete care să ne promoveze firma sau asociaţia, în aceiaşi măsură putem să facem stickere pentru diferite evenimente.

Idei sunt , imaginaţie avem, oferte de calitate avem. Ne mai lipseşte iniţiativă de a face ceva original.

Recunosc că am participat până acum la delegaţii unde în mapa de prezentare am găsit stickere originale şi sunt unele delegaţii unde am primit pixuri personalizate. Diferenţa este că pixul la un moment se termină în timp ce un sticker bun rezistă. Originalitatea în zilele de azi da o impresie foarte bună legată de modul de organizare a unu eveniment şi de competenţa şi ingeniozitatea organizatorului. Deşi este un detaliu mărunt, răsună foarte bine în mediul afacerilor şi evenimentelor.

etichete-rotunde

Puteţi să vă alegeţi stickere personalizate pentru orice domeniu şi activitate în care consideraţi că un astfel de produs ar putea schimba ambientul sau de a organiza mai bine lucrurile. Dar nu în ultimul rând acestea ar putea face obiectul unui cadou de onomastică sau pentru o sărbătoare anume. ideile sunt multiple aşa cum am mai amintit şi mai sus, de accea fiecare trebuie să aleagă firma care ofere cele mai multe avantaje şi sunt orientate către client.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s