Salvata de micile detalii

Bună tuturor,

Vreau să vă povestesc de o întâmplare care aproape mi-a zguduit pământul.

Aşa cum este la noda şi se poartă, mă refer acum la subiectul pe care o să îl abordez în seara aceasta, şi anume telefonul. Am un iphone, pe care îl cumpărasem recent prin iulie anul trecut şi prin august am fost la o mică prelegere ţinută la facultatea de drept, unde erau adunată mai multe nume sonore din acest domeniu.

Ca o mică paranteză, deşi am un istoric îndelungat în ceea ce înseamnă istoria iphon-ului care are o mare legătură cu husele de protecţie şi foliile atât cele din plastic cât şi cel din sticlă, am apelat la ele imediat după ce am achiziţionat telefonul. Better safe than sorry. 🙂

Deşi nu obişnuiesc să scap lucruri din mână şi în niciun caz telefonul, dar întâmplarea face că mă pregăteam de un selfie cu selfiestick-ul, iar când am pus telefonul pe suport, nu l-am pus destul de bine şi astfel am botezat telefonul de asfalt.

În acel moment recunosc că mi-a stat inima în loc, deoarece a căzut pe o parte şi cu faţa în jos. Au trecut câteva secunde până mi-am făcut curaj să îl ridic şi să văd cât de rău poate să fie. La început nu am văzut nicio zgârietură pe folia de sticlă, dar mai apoi am văzut că am julit destul de sever colţul carcasei. Telefonul însă nu avea nicio problema, fapt ce m-a bucurat.

Un alt caz de la care am avut ce învaţă a fost undeva prin liceu, când o colegă de-a mea avea un allview pe care nu l-a asigurat cum trebuie. Adică fără husa de silicon pentru Allview, fără folie de sticlă securizată pentru Allview. Deja va gândiţi cum arată acel telefon…
Ecranul era crăpat în colţul din stânga, iar spatele telefonului, care deşi era din sticlă, colega mea nu i-a purtat de grijă, fiind deasemenea spart în mai multe locuri. Chiar m-am îngrozit la un moment dat când a început să cadă sticlă de pe spatele telefonului.

Astfel, vă îndemn să aveţi grijă de telefoanele voastre, întrucât ştiu cum este să stai cu el în service sau să mergi cu un telefon zgâriat e strada. Telefonul este oglinda noastră şi ar fi bine să ven grijă de ea.

Vă recomand un site, dacă nu aveţi timp să ajungeţi la un magazin de unde să achiziţionate huse sau folii de protecţie şi anume magazinul online Husa Folie Protecţie. Găsiţi tot ce vă trebuie şi mai ales carcase de protecţie solide, pentru a evita micile accidente.

 

Leave a Reply

